Obsahová strategie

Kolik času zabere napsat článek a jak ho nacenit

14. srpen 2018 - Rubrika: Obsahová strategie

Kolik času zabere napsat článek a jak ho nacenitČasto v diskuzích nacházím dotazy, kolik času zabere napsat článek, jak má být dlouhý a kolik si za něj říct peněz. Něž se ale člověk dopracuje k odpovědím na tyto otázky, musí nejprve začít trochu jinde. Číst dále...



Co byste měli udělat před a po přidání článku na blog

6. srpen 2018 - Rubrika: Obsahová strategie

Co byste měli udělat před a po přidání článku na blogDopsali jste super článek a dali jste ho na blog. Ale co dál? Pokud na váš blog neproudí denně přirozeně tisíce návštěv, pak čtenáře budete muset najít vy. Můžete to dělat random způsobem a sdílet, kde vás napadne. Ale možná by se vám hodila strategie, díky které pak budete mít přehled. Číst dále...


Jak na Instagram svépomocí

9. únor 2018 - Rubrika: Obsahová strategie

Jak na Instagram svépomocíInstagram v posledním roce ukázal více než kdy jindy, že dokáže být silným marketingovým kanálem. Velké značky jeho potenciál vycítili a rozjeli vlak, do kterého bude už jen těžší a těžší naskočit. Bohužel nemáme žádný zázračný návod, který z vás po 4 minutách čtení udělá Instagramového ninju. Existuje však pár základních tipů, kterými se pro začátek začít řídit. Číst dále...


Ohlédnutí za 8. CopyCampem

15. prosinec 2017 - Rubrika: Obsahová strategie

Ohlédnutí za 8. CopyCampem8. prosince 2017 jsem vyrazil do kulturního zařízení Domovina v pražských Holešovicích, kde se konal 8. CopyCamp, konference spojující copywritery, markeťáky, majitele firem a všechny nadšence do tvorby kvalitního obsahu. Měl jsem tu čest zhlédnout celkem deset přednášek. Jak je již zvykem, tuto akci provázejí také tři praktické workshopy, jejichž kapacita byla však při mém příchodu již zaplněna. Afterparty jsem z osobních důvodů také neabsolvoval. :( Pro vás jsem se ale rozhodl sepsat to nejzajímavější, co mi utkvělo v paměti. Číst dále...


Proč dělat obsahový marketing?

24. listopad 2017 - Rubrika: Obsahová strategie

Proč dělat obsahový marketing?Stojí vás to spoustu času, úsilí i nákladů (zvlášť pokud si necháváte obsah tvořit od agentury). Navíc vám tvorba obsahu přímo negeneruje zisk. Přesto je obsahový marketing pro každou firmu, která se mu věnuje, (zejména v B2C segmentu) obrovskou výhodou oproti konkurenci. Musí se ale dělat dobře. Pojďme se podívat na to, proč přesto stojí za to věnovat čas, úsilí a náklady do content marketingu. Číst dále...


3 tipy, jak napsat e-mail v angličtině a neztrapnit se

31. říjen 2017 - Rubrika: Obsahová strategie

3 tipy, jak napsat e-mail v angličtině a neztrapnit seV dnešní době nejsou cizojazyčné e-maily výjimkou. Do některých českých firem nechodí již téměř žádné jiné, což ovšem ne vždy znamená, že jsme schopni na ně adekvátně a správně odpovídat. Účelem tohoto článku je pomoci vám být si jisti v kramflecích a neztrapnit se anglickou odpovědí na e-mail. Zaměříme se na oslovení, volbu správného jazyka a také loučení. Číst dále...


Strana 1 z 2
1 2 » »»