Víte, odkud na váš web chodí návštěvníci? Nastavte si UTM parametry
 26. leden 2018  Lukáš Pechmann  Webová analytika

Víte, odkud na váš web chodí návštěvníci? Nastavte si UTM parametry

Tam, kde je z hlediska zdrojů návštěvnosti i Google Analytics krátký, podají vám pomocnou ruku UTM parametry. Co to jsou tyto parametry zač a jak je co nejefektivněji využívat? Na to se podíváme v následujících řádcích. Číst dále...



Jak poznat kvalitního copywritera
 19. leden 2018  Daniel Klečka  Marketing

Jak poznat kvalitního copywritera

Firmy si dnes už dobře uvědomují, že texty (ať už na webu, v newsletteru, na blozích, sociálních sítích nebo na letácích) jsou velmi silným nástrojem, který dokáže zahýbat s firemními zisky. Najít však kvalitního copywritera může být obtížnější, než se zprvu zdá. Testimonials a reference umí vytvořit kdekdo, takže se podle nich úplně řídit nemůžete. Ukážu vám pár tipů, jak poznáte kvalitního copywritera nebo jak alespoň při výběru vyfiltrujete ty špatné. Číst dále...



Jak otextovat web jako copywriter
 12. leden 2018  Daniel Klečka  Marketing

Jak otextovat web jako copywriter

Chystáte nový web a neznáte konkrétního copywritera nebo si nemůžete dovolit platit za jeho kvalitní služby? Dám vám několik tipů, díky kterým zvládnete svůj web otextovat sami. Můžete ho totiž otextovat mnohem lépe než špatný copywriter. Číst dále...



10 mýtů, na které můžete narazit v souvislosti s GDPR
 25. prosinec 2017  JUDr. Lenka Veberová  Podnikání

10 mýtů, na které můžete narazit v souvislosti s GDPR

GDPR vstoupí v platnost už v květnu 2018. V souvislosti s ním bylo napsáno už hodně polopravd a mýtů. Pojďme se nyní podívat na ty nejzásadnější. Aneb opravdu je třeba se GDPR tolik obávat? Číst dále...



Proč by za pozadím (nejen) PPC reklam měl stát kreativec
 22. prosinec 2017  Daniel Klečka  Marketing

Proč by za pozadím (nejen) PPC reklam měl stát kreativec

V dnešní době se denně vytvoří obrovské množství online kampaní a reklam. Marketéři jsou jako dělníci za pásem, kteří jich musí takřka za nejkratší dobu vytvořit co nejvíce. Jakmile se jedna vytvoří, jde se na další. Často ale reklamy nefungují nebo nepřinášejí ten efekt, který by měly. Dokonce ani dobrý text je někdy nespasí. Jak je to možné? Číst dále...



Ohlédnutí za 8. CopyCampem
 15. prosinec 2017  Daniel Klečka  Obsahová strategie

Ohlédnutí za 8. CopyCampem

8. prosince 2017 jsem vyrazil do kulturního zařízení Domovina v pražských Holešovicích, kde se konal 8. CopyCamp, konference spojující copywritery, markeťáky, majitele firem a všechny nadšence do tvorby kvalitního obsahu. Měl jsem tu čest zhlédnout celkem deset přednášek. Jak je již zvykem, tuto akci provázejí také tři praktické workshopy, jejichž kapacita byla však při mém příchodu již zaplněna. Afterparty jsem z osobních důvodů také neabsolvoval. :( Pro vás jsem se ale rozhodl sepsat to nejzajímavější, co mi utkvělo v paměti. Číst dále...



Jak zjistit finanční návratnost kampaní
 4. prosinec 2017  Lukáš Pechmann  Marketing

Jak zjistit finanční návratnost kampaní

Možná je to i váš případ. Investujete do marketingu finanční prostředky, ale neumíte si z nich spočítat plynoucí přínos. V praxi jsme se s tím u některých klientů skutečně setkali. Předtím, než začali spolupracovat s námi, investovali do kampaní, ale neuměli říct, jestli pro ně byly plusové či ztrátové. Zkrátka si na začátku nestanovili metriky, podle kterých by hodnotili finanční návratnost. Číst dále...



Proč dělat obsahový marketing?
 24. listopad 2017  Daniel Klečka  Obsahová strategie

Proč dělat obsahový marketing?

Stojí vás to spoustu času, úsilí i nákladů (zvlášť pokud si necháváte obsah tvořit od agentury). Navíc vám tvorba obsahu přímo negeneruje zisk. Přesto je obsahový marketing pro každou firmu, která se mu věnuje, (zejména v B2C segmentu) obrovskou výhodou oproti konkurenci. Musí se ale dělat dobře. Pojďme se podívat na to, proč přesto stojí za to věnovat čas, úsilí a náklady do content marketingu. Číst dále...



Jak měřit marketingové aktivity
 20. listopad 2017  Lukáš Pechmann  Marketing

Jak měřit marketingové aktivity

Předchozím článkem jsme odstartovali sérii, jejímž společným tématem je vyhodnocení marketingových aktivit. V předchozím článku jsme si udělali přehled obchodních cílů, které je možné nejen v kampaních sledovat. Ale kde vlastně všechna ta čísla zjistíte? Nejdříve se zaměříme na cíle úrovně action (např. objednávky), potom se podíváme na cíle awareness (zobrazení aktivit) a appreciation (interakce v kampaních). Číst dále...



Co sledovat a na co se zaměřit při vyhodnocení marketingových kampaní
 10. listopad 2017  Lukáš Pechmann  SEO a PPC

Co sledovat a na co se zaměřit při vyhodnocení marketingových kampaní

Možná jste si s touto otázkou lámali hlavu i vy. Rád bych vám tímto způsobem pomohl utřídit si myšlenky a ujasnit si, co vše je možné v marketingových kampaních sledovat a vyhodnocovat. A zejména co z toho pro vás bude důležité. Číst dále...



3 tipy, jak napsat e-mail v angličtině a neztrapnit se
 31. říjen 2017  Dominika Pašková  Obsahová strategie

3 tipy, jak napsat e-mail v angličtině a neztrapnit se

V dnešní době nejsou cizojazyčné e-maily výjimkou. Do některých českých firem nechodí již téměř žádné jiné, což ovšem ne vždy znamená, že jsme schopni na ně adekvátně a správně odpovídat. Účelem tohoto článku je pomoci vám být si jisti v kramflecích a neztrapnit se anglickou odpovědí na e-mail. Zaměříme se na oslovení, volbu správného jazyka a také loučení. Číst dále...



8 tipů pro webové vstupní stránky, které zaručeně zvýší počet objednávek
 27. říjen 2017  Daniel Klečka  Webdesign

8 tipů pro webové vstupní stránky, které zaručeně zvýší počet objednávek

Vstupní stránky neboli landing pages na webu slouží především k získání zákazníka. Jejich cílem je, aby si objednal daný produkt nebo službu, zaregistroval se pro odběr newsletterů nebo například stáhl a nainstaloval aplikaci do svého smartphonu. Sebelepší produkt či služba nemusí však v případě nevyhovující vstupní stránky zákazníka přesvědčit. Přináším vám 8 tipů, kterým ho přesvědčit můžete (a to i se špatným produktem). Číst dále...



Začněte používat Facebook jako strategický marketingový kanál
 20. říjen 2017  Nela Drunecká  Budování značky

Začněte používat Facebook jako strategický marketingový kanál

Existuje takové jedno přísloví: Co nestojí za lajk, na Facebook nepatří. To jednoduše říká, že pokud váš příspěvek nestojí fanouškovi za interakci, nemá na sociálních sítích co dělat. Jak ale poznat ten, který za to stojí? Číst dále...



Free online nástroje, které vám usnadní marketingový život
 13. říjen 2017  Daniel Klečka  Marketing

Free online nástroje, které vám usnadní marketingový život

Přináším vám přehled free online nástrojů, které se mi při práci v online marketingu osvědčily tak, že mi usnadňují můj marketingový život. Největší výhodou těchto nástrojů je, že jsou alespoň do nějaké míry k užívání zdarma. Nezatíží tak váš firemní ani osobní rozpočet a zároveň díky nim ušetříte (nebo dokonce vyděláte) nějaké peníze. Taky pro drtivou většinu z nich existuje aplikace pro smartphony. Nástroje jsem rozdělil podle oblastí či činností, pro které je u nás ve firmě využíváme. Číst dále...



GDPR: Již včera bylo pozdě aneb Co je to za novoty
 6. říjen 2017  JUDr. Lenka Veberová  Podnikání

GDPR: Již včera bylo pozdě aneb Co je to za novoty

Nařízení GDPR (General Data Protection Regulation) vstoupí v účinnost dne 25. 5 .2018 a je vnímáno jako revoluční předpis, jenž zavádí povinnosti ohledně postupu a způsobu zpracování osobních údajů. Toto vnímání však není přesné. V české legislativě totiž existuje platný zákon č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, který upravuje povinnosti při zpracování osobních údajů. GDPR tyto povinnosti zpřesňuje, zavádí některé nové instituty a práva a zpřísňuje postihy plynoucí z jejich porušení. Číst dále...



E-maily, cookies, remarketing: Jak vyřešit GDPR na webových stránkách?
 4. říjen 2017  Jan Potůček  Podnikání

E-maily, cookies, remarketing: Jak vyřešit GDPR na webových stránkách?

/AKTUALIZOVÁNO 24.5.2018/ 4 písmena, která poslední půlrok nedávala mnohým podnikatelům spát a díky poměrně masivní mediální kampani asi hodně lidem lezla (a stále leze) krkem. Obecné nařízení o ochraně osobních údajů vstoupí v platnost už tento pátek 25. května 2018. A jde o obsáhlé téma. Pokud do něj chcete proniknout do hloubky, vyžádá si nemalé časové rezervy na studium. Nasbírání znalostí a pochopení procesů bez předchozích zkušeností je často dost náročné. Snažil jsem se proto sepsat maximálně věcný a jednoduchý návod, jak vyřešit GDPR na webových stránkách. Číst dále...



Co přinesl plzeňský Design Thinking Festival 2017
 29. září 2017  Nela Drunecká  Marketing

Co přinesl plzeňský Design Thinking Festival 2017

Do plzeňského DEPO2015 se v úterý sjeli designéři, inovátoři, markeťáci a průkopníci nových myšlenek, aby se společně inspirovali na druhém ročníku Design Thinking Festivalu. Číst dále...



5 tipů, jak na skvělý newsletter
 22. září 2017  Nela Drunecká  Obsahová strategie

5 tipů, jak na skvělý newsletter

E-mail marketing je stále hodně vnímán jako prodejní kanál. Nepatří sem ale jen výzva ke koupi, poděkování za objednávku nebo seznam nových produktů. Newsletter je také výborný kanál pro budování vztahu se zákazníky a šíření dobrého jména vaší značky. Jak si tedy poradit s jeho obsahem? Číst dále...



STDC framework jako základ pro úspěšné fungování marketingu
 15. září 2017  Daniel Klečka  Marketing

STDC framework jako základ pro úspěšné fungování marketingu

Pro mnohé možná nic nového pod sluncem, ale přesto se někdo z vás nemusel ještě s frameworkem STDC setkat. Co je to STDC, v čem se liší od tradičního marketingového přístupu, proč a jak je možné jej využít pro úspěšné fungování marketingu ve vašem byznysu? Číst dále...



Infografika: Jak tvořit úspěšná videa pro obsahový marketing
 8. září 2017  Daniel Klečka  Obsahová strategie

Infografika: Jak tvořit úspěšná videa pro obsahový marketing

Videa se stávají čím dál tím více mocnějším nástrojem v obsahovém marketingu. Například společnost Cisco předpokládá, že do roku 2020 bude 75 % veškeré mobilní komunikace probíhat právě prostřednictvím videa. Je to konec fotografií a obrázků? To nevíme. Pojďme si ale ukázat, co by mělo video obsahovat, aby bylo úspěšné. Číst dále...



Strana 2 z 3
«« « 1 2 3 » »»