Petr Pouchlý: Svému produktu musíte rozumět
Michaela Fikrlová, 22. listopadu 2019Přečíst článek
Petr Pouchlý: Svému produktu musíte rozumět
Marketikon v rámci druhého ročníku inspiroval přítomné posluchače množstvím zajímavých hostů, mezi kterými byl i Petr „Jezevec” Pouchlý. Ten svou přednášku o budování brandu v B2B zaměřil na témata, jež v samotném úvodu navrhli účastníci konference. Během nabitého vystoupení obsáhl nejen základní pravidla v B2B marketingu, ale také dokázal, že svému produktu musíte opravdu rozumět. Číst dále...
Jan Žaloudek: Investice do obsahu značky se vyplatí
Jan Žaloudek v současné době působí jako ředitel kreativního studia Družina. S sebou na svou přednášku přivezl zajímavé případové studie a v jejím průběhu několikrát demonstroval metriky, kterých využívá k měření neziskových kampaní. Přítomné posluchače ohromil zejména kampaní Change your Shoes či emočně silnou Poslední tečkou. Číst dále...
Adam Šilhan: Největší chyby vidím v bezmyšlenkovitém zavádění automatizací
Adam působí jako vedoucí marketingu v brněnské společnosti igloonet i jako Google Partners trenér pro automatizace. Na Marketikonu nám ukázal, jak správně měřit návratnost marketingových investic prostřednictvím Google Analytics. My jsme ho vyzpovídali a zjistili, jaké jsou podle něj ukazatele úspěšnosti při používání Google automatizací. Číst dále...
Zdeněk Chocholáček: Klíčový je nejen způsob, kterým přemýšlíte, ale i správná péče o zaměstnance
Během letošního ročníku Marketikonu vystoupil i Zdeněk Chocholáček, zástupce společnosti na zpracování bylinných směsí a čajů SONNENTOR. Ten přítomné posluchače inspiroval zejména marketingovou strategií trvale udržitelné firmy. Během bezmála hodinového vystoupení dokázal přítomné účastníky obohatit nejen o tipy, díky kterým je dosažení ekologicky odpovědného působení firmy výrazně snazší, ale také o konkrétní příklady postupů, kterých sami v SONNENTORU využívají. V éteru dále zazněla slova na téma péče o své zaměstnance či otevření firmy pro širokou veřejnost. Číst dále...
Návštěvníkům přibližujeme naše hodnoty, říká Zdeněk Chocholáček ze SONNENTORU
Zdeňka Chocholáčka bychom v současné době našli coby vedoucího turistického konceptu Bylinkový ráj ve společnosti SONNENTOR. Ta se kromě zpracování bylin, čajů a koření, zaměřuje také na udržitelnost a ekologické zemědělství. Do firmy, která se za uplynulá léta proměnila v lovebrand, nastoupil jako grafik, avšak již po nějaké době jeho marketingový projekt přilákal do obce Čejkovice více než 45 tisíc návštěvníků. Číst dále...
Milan Formánek: Marketér musí mít odvahu dělat věci jinak
Ve dnech 3. a 4.10.2019 se v prostorách plzeňského DEPA 2015 uskutečnil druhý ročník Marketikonu, největší marketingové konference v západních Čechách. Již v průběhu prvního dne si účastníci mohli vyslechnout zkušenosti zástupců firem a špiček v oboru, jakými jsou například MALL.TV, SONNENTOR či Red Bull. Právě zástupce Red Bullu, Milan Formánek , započal svou přednášku na téma marketingu bez rozpočtu otázkou, kolik stran má kruh a v jejím průběhu několikrát ukázal, že proto, abychom mohli dělat fungující marketing, není zapotřebí velkých investic, nýbrž notné dávky odvahy. Číst dále...
Patřím k moderátorům, kteří si vedou důkladné přípravy a to i o lidech, které velmi dobře znám, říká Jiří Chroust
Jiří Chroust, oblíbený moderátor, copywriter a redaktor, nás provede celým dnem na Marketikonu. Moderoval plzeňský Business kotel, byl součástí týmu festivalu Živá ulice či se podílel na projektu Piješ. Řídíš. Zabíjíš. Dále stojí v čele marketingového týmu Západočeské univerzity v Plzni a vidět jej moderovat můžeme i na studentské akci BoostUp night. Číst dále...
Milan Formánek: Stačí mít flexibilitu v mysli, financích i týmu
Milan Formánek již 13 let působí jako Media Network manager v Red Bull Media House. Podílel se na rozvoji kampaní pro módní značku ODIVI a své přístupy otestoval již na více jak 200 projektech. V současné době pořádá školení pro univerzity a vybrané firmy, během kterých se zaměřuje nejen na moderní, ale také na etický marketing. Číst dále...
Dáváme podnikatelům odvahu uvažovat o marketingu jinak, říká organizátorka největší marketingové konference v západních Čechách
Již v říjnu vypukne v Plzni druhý ročník Marketikonu, největší marketingové konference u nás. Dva dny nabité přednáškami a workshopy se zajímavými hosty tak opět po roce zaplní plzeňské DEPO2015. Nejen podnikatelé, ale i manažeři či začínající startupisti se mohou těšit na přednášky od zástupců firem jako jsou Red Bull či Court of Moravia. Letošní téma i střípky ze zákulisí a organizace Marketikonu nám prozradila jedna z pořadatelek, Nela Drunecká. Číst dále...
Jan Žaloudek: Ve veřejně prospěšných kampaních se počítá každý krůček vpřed
V současné době vede Jan Žaloudek kreativní studio Družina, které se zaměřuje na etickou komunikaci, veřejně prospěšné projekty a kampaně. Cílem studia je propagovat takové produkty a projekty, kterým sami věří. Věnují se kampaním pro neziskové organizace, kulturní subjekty ale také etické business partnery. Číst dále...
Petr Pouchlý: Značka v B2B stojí a padá na tom, jak ji komunikují všichni zaměstnanci
Petr Pouchlý aka Jezevec míchá své mnohaleté zkušenosti, které posbíral jak ve světě nadnárodních korporací, tak i v neziskovém sektoru spolu s vedením svobodné firmy Court of Moravia. Ze všech organizací si bere to nejlepší pro budování komunit, vedení týmů a dosahování pozitivních změn. Číst dále...
Jak je to s psaním interpunkce a emotikonů na sociálních sítích
V jedné copywriterské diskuzi na sociálních sítích jsem narazil na zajímavý dotaz. Jeden z členů se ptal na možnosti použití interpunkce v kombinaci s emotikony. Sám ve většině případů používám pouze jeden způsob. Diskuze mě ale kvůli hromadě odlišných názorů dostala do nejistoty, zda používám ten správný. Jak se to tedy píše? Číst dále...
Grafik Sergey Petukhov: Prosadit se můžete kdekoliv na světě
Na blogu Obsah na dosah přicházíme s novou rubrikou a tou jsou rozhovory. Rozhodli jsme se nahlédnout pod ruce zkušeným profesionálům a zjistit něco o jejich vesmíru. Prvním vyzpovídaným člověkem je zkušený grafik Sergey Petukhov, který zároveň už 11 let vede severočeskou agenturu Pro-idea. Jejich hlavním zaměřením je tvorba užitečných webů a svěžího grafického designu. Kromě toho se momentálně z velké části věnují interním informačním systémům pro firmy. Číst dále...
Kolik času zabere napsat článek a jak ho nacenit
Často v diskuzích nacházím dotazy, kolik času zabere napsat článek, jak má být dlouhý a kolik si za něj říct peněz. Něž se ale člověk dopracuje k odpovědím na tyto otázky, musí nejprve začít trochu jinde. Číst dále...
Co byste měli udělat před a po přidání článku na blog
Dopsali jste super článek a dali jste ho na blog. Ale co dál? Pokud na váš blog neproudí denně přirozeně tisíce návštěv, pak čtenáře budete muset najít vy. Můžete to dělat random způsobem a sdílet, kde vás napadne. Ale možná by se vám hodila strategie, díky které pak budete mít přehled. Číst dále...
Proč nemůžeš být copywriterem
Nepotřebuješ žádné peníze do začátku, budeš si řídit čas podle sebe a zakázky se k tobě jen pohrnou. Můžeš být maminka na mateřské, tatínek na rodičovské nebo absolvent strojní fakulty. Stačí ti notebook a připojení k internetu a můžeš se stát copywriterem. Opravdu můžeš. Ale spíše s tím nepočítej. Copywriting je komplexní obor propojující znalosti a dovednosti z několika zcela odlišných oborů. A tudíž stát se copywriterem je mnohem složitější než si zajít na úřad pro živnosťák. Máš na to? Číst dále...
Kvalita zadání odpovídá kvalitě výstupu
Ať už jste freelancer nebo pracujete v agentuře, jistě víte, že vám kolikrát cesta k získání úplného a dostačujícího zadání od klienta pro vaši práci vezme víc sil než samotná práce. Abyste si udrželi vysokou kvalitu odevzdané práce, potřebujete k tomu adekvátně kvalitní zadání. A to není kupodivu na klientovi, ale na vás. Jak najít cestu k ideálnímu zadání, respektive ideální podmínky k práci? Číst dále...
Váš web stále neběží na zabezpečeném protokolu HTTPS? 5 důvodů, proč na něj přejít a jak
V dnešním článku si krátce připomeneme historii protokolu HTTP a HTTPS - kde vznikl a za jakým účelem. Řekneme si také 5 důvodů, proč by váš web měl na protokolu HTTPS běžet, vyjmenujeme si jeho výhody oproti běžnému protokolu HTTP a na závěr si povíme, co je třeba pro přechod na zabezpečený protokol HTTPS udělat. Číst dále...
Testimoniály - Jak díky spokojeným klientům získat další zakázky
Marketing je mocný, ale osobní doporučení nenahradí ani sebelepší kampaň. To, aby vás klienti doporučili dále, vás nestojí vůbec nic a zároveň vás to stojí úplně vše. A ty nejlepší zakázky k vám přijdou odkud? Z webu, z facebookových kampaní? Ne. Zpravidla na doporučení. Číst dále...
Co (ne)funguje při hledání nových zaměstnanců?
V ČR je momentálně relativně nízká nezaměstnanost. Firmy neustále potřebují nové zaměstnance, a tak hledají nové způsoby, jak je získat. Třeba pomocí online marketingu. Na co se ale zaměřují méně, je to, čím je získat. Všechny náborové kampaně pak bohužel vypadají téměř stejně. A lidi se nehlásí. Co by měly firmy novým zaměstnancům nabídnout, aby to začalo fungovat? Číst dále...
Kategorie a témata
Naše služby
Tvorba webových stránek - tvoříme rychlé a efektivní firemní weby, které přinášejí výsledky. Plánujete nový web? Ozvěte se nám s předstihem!