Budování značky

Začněte používat Facebook jako strategický marketingový kanál

20. říjen 2017 - Rubrika: Budování značky

Začněte používat Facebook jako strategický marketingový kanálExistuje takové jedno přísloví: Co nestojí za lajk, na Facebook nepatří. To jednoduše říká, že pokud váš příspěvek nestojí fanouškovi za interakci, nemá na sociálních sítích co dělat. Jak ale poznat ten, který za to stojí? Číst dále...


Recenze knihy: Ukaž, co děláš!

4. srpen 2017 - Rubrika: Budování značky

Recenze knihy: Ukaž, co děláš!Kniha Ukaž, co děláš! je další literární hit od amerického spisovatele Austina Kleona. Svou cestu literárního úspěchu nastartoval knihou Kraď jako umělec, která se velmi rychle stala bestsellerem. Ukaž, co děláš! svou jednoduchostí a úderností svého předchůdce rychle dohnala. Číst dále...


HR Marketing: Jak získat zaměstnance snů?

20. červen 2017 - Rubrika: Budování značky

HR Marketing: Jak získat zaměstnance snů?Inzeráty na pracovních portálech přivádí jiné uchazeče, než potřebujete, nebo dokonce žádné. Mladému kolektivu už pomalu ale jistě táhne na čtyřicet a stravenky dnes nadchnou málokoho. K tomu každá firma dnes tvrdí, že je flexibilní a dynamická. Ani nedostatek kvalitní pracovní síly na trhu práce nalezení ideálních zaměstnanců moc neulehčuje. Jak tedy dnes získáte zaměstnance snů? Číst dále...


Strana 2 z 2
«« « 1 2