Recenze knihy: Ukaž, co děláš!

4. srpen 2017     komentáře (0)  519 objevných slov

Kniha Ukaž, co děláš! je další literární hit od amerického spisovatele Austina Kleona. Svou cestu literárního úspěchu nastartoval knihou Kraď jako umělec, která se velmi rychle stala bestsellerem. Ukaž, co děláš! svou jednoduchostí a úderností svého předchůdce rychle dohnala.

Nebojte se ukázat, co děláte.Nebojte se ukázat, co děláte.

Poslední Kleonův bestseller sází stejně jako předchozí kniha na jednoduchou a jasnou formu. Jak sám píše, kapitoly v knize vznikly rozpracováním témat z blogu, která před tím byla pouhým tweetem na Twitteru. Demonstruje tak sílu maličkostí, které dokud zůstávají jen v naší hlavě, neposouvají nás nikam. Kniha je nabušená velkými a hodnotnými myšlenkami od začátku dokonce. Navíc je hojně doplněna řadou inspirativních citátů a jednoduchou, přehlednou a hravou infografikou.

„Největším problémem, který musí umělec vyřešit, je, jak zařídit, aby si ho všimli.“ - Honoré de Balzac

Nadpis knihy krásně odráží její hlavní myšlenku: neustále ukazujte, co děláte a ukazujte to hlavně tam, kde to má smysl - na sociálních sítích. Právě tam totiž často vznikají ty nejlepší nápady - a ne jen z vaší strany, ale také ze strany všech těch, kteří se pod příspěvkem zapojí do diskuze. Svou teorii brilantně propojuje s příklady z praxe známých osob, jímž často k jejich nejlepším nápadům dopomohlo právě sdílení své práce na sociálních sítích.

„Neukazujte svůj oběd nebo své latté; předveďte svou práci.“

Říká se, že co si nezaslouží lajk, nepatří na sociální sítě. Kleon tuhle myšlenku posouvá ještě dál - vše, co se neváže k vaší aktuální práci, nepatří na sociální sítě. Sociální sítě chápe jako velmi silný komunikační nástroj, kde je možné se efektivně prodat. Nebojte se také ukázat, kde jste se vy sami inspirovali, a inspirujte tím jiné. Nechte se inspirovat od jedněch a staňte se inspirací pro druhé. To je jedním ze zásadních sdělení Austina Kleona.

“Představte si, že váš příští šéf nemusel číst váš životopis, protože už čte váš blog.”

Austin Kleon je novinář, spisovatel, vlastně takový živnostník, který dělá sám na sebe. Musí tedy budovat svůj osobní brand a kniha je určena zejména těm, kteří jsou ve stejné situaci (jeho rady lze ale účinně překlopit i do firemních procesů). A stejně jako založíte web společnosti pro prezentaci jejích služeb a produktů, měli byste web (vlastně spíše blog) založit i sobě. Jak lépe budovat svou pozici odborníka, než tím, že svou práci budete sdílet na blogu a sociálních sítích a rozšiřovat tak povědomí o sobě samých?

Také bojujete s osobním brandem?

 

Jak na budování značky

Autor Nela Drunecká

Autor: Nela Drunecká

Během svého magisterského studia oboru Teorie a filozofie komunikace na ZČU Nelča absolvovala více než rok a půl dlouhou stáž v Nestlé v oblasti marketingu. Poté nastoupila do digitální komunikační agentury PROSEO Media, kde má na starosti projektové řízení a podílí se na tvorbě obsahových strategií.



Hodnocení

3.14 hvězdiček / Hodnoceno: 7x


Přidat komentář (0)

Jak citovat tento obsah?

Drunecká Nela. Recenze knihy: Ukaž, co děláš!. In: Obsah na dosah [online], 2017 [cit. 2024-09-16]. ISSN 2570 – 7825. Dostupné z: https://www.obnd.cz/recenze-knihy-ukaz-co-delas.html

Čtěte také...

Co sledovat a na co se zaměřit při vyhodnocení marketingových kampaní

Co sledovat a na co se zaměřit při vyhodnocení marketingových kampaní

Možná jste si s touto otázkou lámali hlavu i vy. Rád bych vám tímto způsobem pomohl utřídit si myšlenky a ujasnit si, co vše je možné v marketingových kampaních sledovat a vyhodnocovat. A zejména co z toho pro vás bude důležité.

Testimoniály - Jak díky spokojeným klientům získat další zakázky

Testimoniály - Jak díky spokojeným klientům získat další zakázky

Marketing je mocný, ale osobní doporučení nenahradí ani sebelepší kampaň. To, aby vás klienti doporučili dále, vás nestojí vůbec nic a zároveň vás to stojí úplně vše. A ty nejlepší zakázky k vám přijdou odkud? Z webu, z facebookových kampaní? Ne. Zpravidla na doporučení…

Proč nemůžeš být copywriterem

Proč nemůžeš být copywriterem

Nepotřebuješ žádné peníze do začátku, budeš si řídit čas podle sebe a zakázky se k tobě jen pohrnou. Můžeš být maminka na mateřské, tatínek na rodičovské nebo absolvent strojní fakulty. Stačí ti notebook a připojení k internetu a můžeš se stát copywriterem. Opravdu m…


Komentáře

Naše služby

Tvorba webových stránek - tvoříme rychlé a efektivní firemní weby, které přinášejí výsledky. Plánujete nový web? Ozvěte se nám s předstihem!