SEO a PPC
Jak psát PPC inzeráty mimo Sklik a AdWords
23. březen 2018 - Rubrika: SEO a PPCVe spoustě případů jako copywriter nemáte přístup do klientova Skliku nebo AdWords, případně se nastavování samotných reklam a vkládání textů věnuje PPC specialista. Na vás je přesto textace několika variant inzerátů a jejich odevzdání ve smysluplné podobě. Zároveň se musíte vejít do maximálního počtu znaků, které ale nechcete počítat při každém přepsání inzerátu. A přesně na to pro vás mám spolehlivého pomocníka. Číst dále...
Odhalujeme knowhow: Jak vytváříme analýzu klíčových slov
2. únor 2018 - Rubrika: SEO a PPCRozhodli jsme se vám odhalit část našeho know-how, které vede k úspěšným kampaním na internetu, ať už se jedná o úspěšné webové stránky nebo samotné PPC kampaně. Řeč je o analýze klíčových slov. Není totiž klíčovka jako klíčovka. Rozhodl jsem se vám tedy odhalit, jak k analýze klíčových slov přistupujeme my. Číst dále...
Co sledovat a na co se zaměřit při vyhodnocení marketingových kampaní
10. listopad 2017 - Rubrika: SEO a PPCMožná jste si s touto otázkou lámali hlavu i vy. Rád bych vám tímto způsobem pomohl utřídit si myšlenky a ujasnit si, co vše je možné v marketingových kampaních sledovat a vyhodnocovat. A zejména co z toho pro vás bude důležité. Číst dále...