Marketing

Petr Pouchlý: Svému produktu musíte rozumět

22. listopad 2019 - Rubrika: Marketing

Petr Pouchlý: Svému produktu musíte rozumětMarketikon v rámci druhého ročníku inspiroval přítomné posluchače množstvím zajímavých hostů, mezi kterými byl i Petr „Jezevec” Pouchlý. Ten svou přednášku o budování brandu v B2B zaměřil na témata, jež v samotném úvodu navrhli účastníci konference. Během nabitého vystoupení obsáhl nejen základní pravidla v B2B marketingu, ale také dokázal, že svému produktu musíte opravdu rozumět. Číst dále...



Jan Žaloudek: Investice do obsahu značky se vyplatí

11. listopad 2019 - Rubrika: Marketing

Jan Žaloudek: Investice do obsahu značky se vyplatíJan Žaloudek v současné době působí jako ředitel kreativního studia Družina. S sebou na svou přednášku přivezl zajímavé případové studie a v jejím průběhu několikrát demonstroval metriky, kterých využívá k měření neziskových kampaní. Přítomné posluchače ohromil zejména kampaní Change your Shoes či emočně silnou Poslední tečkou. Číst dále...


Adam Šilhan: Největší chyby vidím v bezmyšlenkovitém zavádění automatizací

1. listopad 2019 - Rubrika: Marketing

Adam Šilhan: Největší chyby vidím v bezmyšlenkovitém zavádění automatizacíAdam působí jako vedoucí marketingu v brněnské společnosti igloonet i jako Google Partners trenér pro automatizace. Na Marketikonu nám ukázal, jak správně měřit návratnost marketingových investic prostřednictvím Google Analytics. My jsme ho vyzpovídali a zjistili, jaké jsou podle něj ukazatele úspěšnosti při používání Google automatizací. Číst dále...


Zdeněk Chocholáček: Klíčový je nejen způsob, kterým přemýšlíte, ale i správná péče o zaměstnance

25. říjen 2019 - Rubrika: Marketing

Zdeněk Chocholáček: Klíčový je nejen způsob, kterým přemýšlíte, ale i správná péče o zaměstnanceBěhem letošního ročníku Marketikonu vystoupil i Zdeněk Chocholáček, zástupce společnosti na zpracování bylinných směsí a čajů SONNENTOR. Ten přítomné posluchače inspiroval zejména marketingovou strategií trvale udržitelné firmy. Během bezmála hodinového vystoupení dokázal přítomné účastníky obohatit nejen o tipy, díky kterým je dosažení ekologicky odpovědného působení firmy výrazně snazší, ale také o konkrétní příklady postupů, kterých sami v SONNENTORU využívají. V éteru dále zazněla slova na téma péče o své zaměstnance či otevření firmy pro širokou veřejnost. Číst dále...


Návštěvníkům přibližujeme naše hodnoty, říká Zdeněk Chocholáček ze SONNENTORU

18. říjen 2019 - Rubrika: Marketing

Návštěvníkům přibližujeme naše hodnoty, říká Zdeněk Chocholáček ze SONNENTORUZdeňka Chocholáčka bychom v současné době našli coby vedoucího turistického konceptu Bylinkový ráj ve společnosti SONNENTOR. Ta se kromě zpracování bylin, čajů a koření, zaměřuje také na udržitelnost a ekologické zemědělství. Do firmy, která se za uplynulá léta proměnila v lovebrand, nastoupil jako grafik, avšak již po nějaké době jeho marketingový projekt přilákal do obce Čejkovice více než 45 tisíc návštěvníků. Číst dále...


Milan Formánek: Marketér musí mít odvahu dělat věci jinak

11. říjen 2019 - Rubrika: Marketing

Milan Formánek: Marketér musí mít odvahu dělat věci jinakVe dnech 3. a 4.10.2019 se v prostorách plzeňského DEPA 2015 uskutečnil druhý ročník Marketikonu, největší marketingové konference v západních Čechách. Již v průběhu prvního dne si účastníci mohli vyslechnout zkušenosti zástupců firem a špiček v oboru, jakými jsou například MALL.TV, SONNENTOR či Red Bull. Právě zástupce Red Bullu, Milan Formánek , započal svou přednášku na téma marketingu bez rozpočtu otázkou, kolik stran má kruh a v jejím průběhu několikrát ukázal, že proto, abychom mohli dělat fungující marketing, není zapotřebí velkých investic, nýbrž notné dávky odvahy. Číst dále...


Strana 1 z 5
1 2 3 4 5 » »»