Marketing

Milan Formánek: Marketér musí mít odvahu dělat věci jinak

11. říjen 2019 - Rubrika: Marketing

Milan Formánek: Marketér musí mít odvahu dělat věci jinakVe dnech 3. a 4.10.2019 se v prostorách plzeňského DEPA 2015 uskutečnil druhý ročník Marketikonu, největší marketingové konference v západních Čechách. Již v průběhu prvního dne si účastníci mohli vyslechnout zkušenosti zástupců firem a špiček v oboru, jakými jsou například MALL.TV, SONNENTOR či Red Bull. Právě zástupce Red Bullu, Milan Formánek , započal svou přednášku na téma marketingu bez rozpočtu otázkou, kolik stran má kruh a v jejím průběhu několikrát ukázal, že proto, abychom mohli dělat fungující marketing, není zapotřebí velkých investic, nýbrž notné dávky odvahy. Číst dále...



Patřím k moderátorům, kteří si vedou důkladné přípravy a to i o lidech, které velmi dobře znám, říká Jiří Chroust

8. říjen 2019 - Rubrika: Marketing

Patřím k moderátorům, kteří si vedou důkladné přípravy a to i o lidech, které velmi dobře znám, říká Jiří ChroustJiří Chroust, oblíbený moderátor, copywriter a redaktor, nás provede celým dnem na Marketikonu. Moderoval plzeňský Business kotel, byl součástí týmu festivalu Živá ulice či se podílel na projektu Piješ. Řídíš. Zabíjíš. Dále stojí v čele marketingového týmu Západočeské univerzity v Plzni a vidět jej moderovat můžeme i na studentské akci BoostUp night. Číst dále...


Milan Formánek: Stačí mít flexibilitu v mysli, financích i týmu

16. září 2019 - Rubrika: Marketing

Milan Formánek: Stačí mít flexibilitu v mysli, financích i týmuMilan Formánek již 13 let působí jako Media Network manager v Red Bull Media House. Podílel se na rozvoji kampaní pro módní značku ODIVI a své přístupy otestoval již na více jak 200 projektech. V současné době pořádá školení pro univerzity a vybrané firmy, během kterých se zaměřuje nejen na moderní, ale také na etický marketing. Číst dále...


Dáváme podnikatelům odvahu uvažovat o marketingu jinak, říká organizátorka největší marketingové konference v západních Čechách

3. září 2019 - Rubrika: Marketing

Dáváme podnikatelům odvahu uvažovat o marketingu jinak, říká organizátorka největší marketingové konference v západních ČecháchJiž v říjnu vypukne v Plzni druhý ročník Marketikonu, největší marketingové konference u nás. Dva dny nabité přednáškami a workshopy se zajímavými hosty tak opět po roce zaplní plzeňské DEPO2015. Nejen podnikatelé, ale i manažeři či začínající startupisti se mohou těšit na přednášky od zástupců firem jako jsou Red Bull či Court of Moravia. Letošní téma i střípky ze zákulisí a organizace Marketikonu nám prozradila jedna z pořadatelek, Nela Drunecká. Číst dále...


Jan Žaloudek: Ve veřejně prospěšných kampaních se počítá každý krůček vpřed

14. srpen 2019 - Rubrika: Marketing

Jan Žaloudek: Ve veřejně prospěšných kampaních se počítá každý krůček vpředV současné době vede Jan Žaloudek kreativní studio Družina, které se zaměřuje na etickou komunikaci, veřejně prospěšné projekty a kampaně. Cílem studia je propagovat takové produkty a projekty, kterým sami věří. Věnují se kampaním pro neziskové organizace, kulturní subjekty ale také etické business partnery. Číst dále...


Proč nemůžeš být copywriterem

30. červenec 2018 - Rubrika: Marketing

Proč nemůžeš být copywriteremNepotřebuješ žádné peníze do začátku, budeš si řídit čas podle sebe a zakázky se k tobě jen pohrnou. Můžeš být maminka na mateřské, tatínek na rodičovské nebo absolvent strojní fakulty. Stačí ti notebook a připojení k internetu a můžeš se stát copywriterem. Opravdu můžeš. Ale spíše s tím nepočítej. Copywriting je komplexní obor propojující znalosti a dovednosti z několika zcela odlišných oborů. A tudíž stát se copywriterem je mnohem složitější než si zajít na úřad pro živnosťák. Máš na to? Číst dále...


Strana 1 z 4
1 2 3 4 » »»