Obsahová strategie

Jak na Instagram svépomocí

9. únor 2018 - Rubrika: Obsahová strategie

Jak na Instagram svépomocíInstagram v posledním roce ukázal více než kdy jindy, že dokáže být silným marketingovým kanálem. Velké značky jeho potenciál vycítili a rozjeli vlak, do kterého bude už jen těžší a těžší naskočit. Bohužel nemáme žádný zázračný návod, který z vás po 4 minutách čtení udělá Instagramového ninju. Existuje však pár základních tipů, kterými se pro začátek začít řídit. Číst dále...



Ohlédnutí za 8. CopyCampem

15. prosinec 2017 - Rubrika: Obsahová strategie

Ohlédnutí za 8. CopyCampem8. prosince 2017 jsem vyrazil do kulturního zařízení Domovina v pražských Holešovicích, kde se konal 8. CopyCamp, konference spojující copywritery, markeťáky, majitele firem a všechny nadšence do tvorby kvalitního obsahu. Měl jsem tu čest zhlédnout celkem deset přednášek. Jak je již zvykem, tuto akci provázejí také tři praktické workshopy, jejichž kapacita byla však při mém příchodu již zaplněna. Afterparty jsem z osobních důvodů také neabsolvoval. :( Pro vás jsem se ale rozhodl sepsat to nejzajímavější, co mi utkvělo v paměti. Číst dále...


Proč dělat obsahový marketing?

24. listopad 2017 - Rubrika: Obsahová strategie

Proč dělat obsahový marketing?Stojí vás to spoustu času, úsilí i nákladů (zvlášť pokud si necháváte obsah tvořit od agentury). Navíc vám tvorba obsahu přímo negeneruje zisk. Přesto je obsahový marketing pro každou firmu, která se mu věnuje, (zejména v B2C segmentu) obrovskou výhodou oproti konkurenci. Musí se ale dělat dobře. Pojďme se podívat na to, proč přesto stojí za to věnovat čas, úsilí a náklady do content marketingu. Číst dále...


3 tipy, jak napsat e-mail v angličtině a neztrapnit se

31. říjen 2017 - Rubrika: Obsahová strategie

3 tipy, jak napsat e-mail v angličtině a neztrapnit seV dnešní době nejsou cizojazyčné e-maily výjimkou. Do některých českých firem nechodí již téměř žádné jiné, což ovšem ne vždy znamená, že jsme schopni na ně adekvátně a správně odpovídat. Účelem tohoto článku je pomoci vám být si jisti v kramflecích a neztrapnit se anglickou odpovědí na e-mail. Zaměříme se na oslovení, volbu správného jazyka a také loučení. Číst dále...


5 tipů, jak na skvělý newsletter

22. září 2017 - Rubrika: Obsahová strategie

5 tipů, jak na skvělý newsletterE-mail marketing je stále hodně vnímán jako prodejní kanál. Nepatří sem ale jen výzva ke koupi, poděkování za objednávku nebo seznam nových produktů. Newsletter je také výborný kanál pro budování vztahu se zákazníky a šíření dobrého jména vaší značky. Jak si tedy poradit s jeho obsahem? Číst dále...


Infografika: Jak tvořit úspěšná videa pro obsahový marketing

8. září 2017 - Rubrika: Obsahová strategie

Infografika: Jak tvořit úspěšná videa pro obsahový marketingVidea se stávají čím dál tím více mocnějším nástrojem v obsahovém marketingu. Například společnost Cisco předpokládá, že do roku 2020 bude 75 % veškeré mobilní komunikace probíhat právě prostřednictvím videa. Je to konec fotografií a obrázků? To nevíme. Pojďme si ale ukázat, co by mělo video obsahovat, aby bylo úspěšné. Číst dále...