Budování značky

Jak je to s psaním interpunkce a emotikonů na sociálních sítích

29. listopad 2018 - Rubrika: Budování značky

Jak je to s psaním interpunkce a emotikonů na sociálních sítíchV jedné copywriterské diskuzi na sociálních sítích jsem narazil na zajímavý dotaz. Jeden z členů se ptal na možnosti použití interpunkce v kombinaci s emotikony. Sám ve většině případů používám pouze jeden způsob. Diskuze mě ale kvůli hromadě odlišných názorů dostala do nejistoty, zda používám ten správný. Jak se to tedy píše? Číst dále...



Testimoniály - Jak díky spokojeným klientům získat další zakázky

8. červen 2018 - Rubrika: Budování značky

Testimoniály - Jak díky spokojeným klientům získat další zakázkyMarketing je mocný, ale osobní doporučení nenahradí ani sebelepší kampaň. To, aby vás klienti doporučili dále, vás nestojí vůbec nic a zároveň vás to stojí úplně vše. A ty nejlepší zakázky k vám přijdou odkud? Z webu, z facebookových kampaní? Ne. Zpravidla na doporučení. Číst dále...


Novinky z Facebooku: Bez reklamy se na zdi uživatelů už jen tak nezobrazíte

20. duben 2018 - Rubrika: Budování značky

Novinky z Facebooku: Bez reklamy se na zdi uživatelů už jen tak nezobrazíteFacebook stále řada inzerentů vnímá jako kanál, na kterém je možné dělat reklamu „zadarmo”. Jak celý algoritmus Facebooku funguje, je pro ně stále záhadou. Pojďme teď spolu nahlédnout za oponu jedniček a nul a podívejme se, jak Facebook rozhoduje, které příspěvky propíše na zeď svých uživatelů. Číst dále...


6 změn, které na nás čekají na sociálních sítích v roce 2018

9. březen 2018 - Rubrika: Budování značky

6 změn, které na nás čekají na sociálních sítích v roce 2018Všichni vnímáme, že se na Facebooku či Instagramu stále něco mění. Trendy ukazují, že podoba reklam na sociálních sítích, jako ji známe dnes, může být za rok radikálně jiná. Rok 2018 přinese například nárůst vlivu Instagramu, aplikací na zasílání zpráv nebo virtuální reality, která se vkrade do klasických marketingových nástrojů Facebooku. Tady je šest změn, na které by si firmy na sociálních sítích měly dát pozor. Číst dále...


Copywriterské přehmaty velkých značek

2. březen 2018 - Rubrika: Budování značky

Copywriterské přehmaty velkých značekVelké značky by měly jít příkladem. To platí i pro jejich texty. Nikdo nejsme neomylní, ale když se někde najde nějaká chybička, je to bohužel pro ně o to více vidět. Jak bylo řečeno v jednom filmovém trháku: „Velká síla znamená i velkou zodpovědnost.” Proto by si zejména velké značky měly dát pozor, co vypouští do světa. A je úplně jedno, zda to psal jejich copywriter, najatá agentura nebo to špatně zkopírovala Martinka z recepce. Číst dále...


Začněte používat Facebook jako strategický marketingový kanál

20. říjen 2017 - Rubrika: Budování značky

Začněte používat Facebook jako strategický marketingový kanálExistuje takové jedno přísloví: Co nestojí za lajk, na Facebook nepatří. To jednoduše říká, že pokud váš příspěvek nestojí fanouškovi za interakci, nemá na sociálních sítích co dělat. Jak ale poznat ten, který za to stojí? Číst dále...


Strana 1 z 2
1 2 » »»