Webová analytika

Váš web stále neběží na zabezpečeném protokolu HTTPS? 5 důvodů, proč na něj přejít a jak

29. červen 2018 - Rubrika: Webová analytika

Váš web stále neběží na zabezpečeném protokolu HTTPS? 5 důvodů,  proč na něj přejít a jakV dnešním článku si krátce připomeneme historii protokolu HTTP a HTTPS - kde vznikl a za jakým účelem. Řekneme si také 5 důvodů, proč by váš web měl na protokolu HTTPS běžet, vyjmenujeme si jeho výhody oproti běžnému protokolu HTTP a na závěr si povíme, co je třeba pro přechod na zabezpečený protokol HTTPS udělat. Číst dále...



Vyhodnocování kampaní pomocí atribučních modelů

16. únor 2018 - Rubrika: Webová analytika

Vyhodnocování kampaní pomocí atribučních modelůNež zákazník nakoupí na vašem e-shopu, může ho předtím navštívit třeba desetkrát z různých kampaní - jednou z Facebooku, pak z prokliku na banner a nakonec u vás nakoupí tak, že k vám přijde třeba přes vyhledávač Google. Jak ale určíte hodnotu objednávky, když nevíte, na základě které kampaně se zákazník u vás rozhodl nakoupit? Nyní vám ukážu, jak hodnotu objednávky spravedlivě rozdělíte mezi jednotlivé kampaně. Číst dále...


Víte, odkud na váš web chodí návštěvníci? Nastavte si UTM parametry

26. leden 2018 - Rubrika: Webová analytika

Víte,  odkud na váš web chodí návštěvníci? Nastavte si UTM parametryTam, kde je z hlediska zdrojů návštěvnosti i Google Analytics krátký, podají vám pomocnou ruku UTM parametry. Co to jsou tyto parametry zač a jak je co nejefektivněji využívat? Na to se podíváme v následujících řádcích. Číst dále...