Webová analytika

Vyhodnocování kampaní pomocí atribučních modelů

16. únor 2018 - Rubrika: Webová analytika

Vyhodnocování kampaní pomocí atribučních modelůNež zákazník nakoupí na vašem e-shopu, může ho předtím navštívit třeba desetkrát z různých kampaní - jednou z Facebooku, pak z prokliku na banner a nakonec u vás nakoupí tak, že k vám přijde třeba přes vyhledávač Google. Jak ale určíte hodnotu objednávky, když nevíte, na základě které kampaně se zákazník u vás rozhodl nakoupit? Nyní vám ukážu, jak hodnotu objednávky spravedlivě rozdělíte mezi jednotlivé kampaně. Číst dále...



Víte, odkud na váš web chodí návštěvníci? Nastavte si UTM parametry

26. leden 2018 - Rubrika: Webová analytika

Víte, odkud na váš web chodí návštěvníci? Nastavte si UTM parametryTam, kde je z hlediska zdrojů návštěvnosti i Google Analytics krátký, podají vám pomocnou ruku UTM parametry. Co to jsou tyto parametry zač a jak je co nejefektivněji využívat? Na to se podíváme v následujících řádcích. Číst dále...