Petr Pouchlý: Svému produktu musíte rozumět
Michaela Fikrlová, 22. listopadu 2019Přečíst článek
Marketing
STDC framework jako základ pro úspěšné fungování marketingu
15. září 2017 - Rubrika: MarketingPro mnohé možná nic nového pod sluncem, ale přesto se někdo z vás nemusel ještě s frameworkem STDC setkat. Co je to STDC, v čem se liší od tradičního marketingového přístupu, proč a jak je možné jej využít pro úspěšné fungování marketingu ve vašem byznysu? Číst dále...
Infografika: Co nevynechat při tvorbě person
25. srpen 2017 - Rubrika: MarketingKdo jsou persony a jak je správně tvořit jsme si řekli v našem předchozím článku. Pojďme si teď ujasnit, na co při jejich přípravě rozhodně nezapomenout. Číst dále...
Marketingový workshop: 7 přínosů pro tvorbu marketingové strategie
18. srpen 2017 - Rubrika: MarketingMůžete nám poslat písemně zadání k projektu, my nastavíme kampaně a nějak to dáme dohromady. Mnohem efektivnější ale bude nastartovat spolupráci marketingovým workshopem. Ten se vám zprvu může stát zbytečný a možná i nákladný. Pokud ale chcete marketingové aktivity řídit strategicky, bude workshop nezbytnou podmínkou úspěšné spolupráce. Číst dále...
Kde se vyskytují vaši zákazníci? Napoví vám mapa touchpointů
28. červenec 2017 - Rubrika: MarketingChcete vybudovat silnou a účinnou marketingovou strategii? Pak potřebujete pevné základy. A jedním z nich je malý průzkum toho, kde se v online a offline světě vyskytují vaši zákazníci. Na základě toho vytvoříte mapu touchpointů. O co přesně jde a v čem vám to může pomoci, se dozvíte v našem článku. Číst dále...
Zapomeňte na cílovku. Sestavte si persony
10. červenec 2017 - Rubrika: MarketingJeště donedávna markeťákům stačilo pracovat s obyčejnou cílovkou. Vymezili si pohlaví, věk, odhadovaný příjem, pár volnočasových aktivit a byl klid. Přitom sestavení person patří mezi základní metody, jak správně nastavit marketingovou strategii. V současném světě, kdy na nás dýchá reklama v podstatě z každého kroku, vám pouhá cílovka k účinným prodejně obchodním textům nepomůže. Číst dále...