Marketing

STDC framework jako základ pro úspěšné fungování marketingu

15. září 2017 - Rubrika: Marketing

STDC framework jako základ pro úspěšné fungování marketinguPro mnohé možná nic nového pod sluncem, ale přesto se někdo z vás nemusel ještě s frameworkem STDC setkat. Co je to STDC, v čem se liší od tradičního marketingového přístupu, proč a jak je možné jej využít pro úspěšné fungování marketingu ve vašem byznysu? Číst dále...


Infografika: Co nevynechat při tvorbě person

25. srpen 2017 - Rubrika: Marketing

Infografika: Co nevynechat při tvorbě personKdo jsou persony a jak je správně tvořit jsme si řekli v našem předchozím článku. Pojďme si teď ujasnit, na co při jejich přípravě rozhodně nezapomenout. Číst dále...


Marketingový workshop: 7 přínosů pro tvorbu marketingové strategie

18. srpen 2017 - Rubrika: Marketing

Marketingový workshop: 7 přínosů pro tvorbu marketingové strategieMůžete nám poslat písemně zadání k projektu, my nastavíme kampaně a nějak to dáme dohromady. Mnohem efektivnější ale bude nastartovat spolupráci marketingovým workshopem. Ten se vám zprvu může stát zbytečný a možná i nákladný. Pokud ale chcete marketingové aktivity řídit strategicky, bude workshop nezbytnou podmínkou úspěšné spolupráce. Číst dále...


Kde se vyskytují vaši zákazníci? Napoví vám mapa touchpointů

28. červenec 2017 - Rubrika: Marketing

Kde se vyskytují vaši zákazníci? Napoví vám mapa touchpointůChcete vybudovat silnou a účinnou marketingovou strategii? Pak potřebujete pevné základy. A jedním z nich je malý průzkum toho, kde se v online a offline světě vyskytují vaši zákazníci. Na základě toho vytvoříte mapu touchpointů. O co přesně jde a v čem vám to může pomoci, se dozvíte v našem článku. Číst dále...


Zapomeňte na cílovku. Sestavte si persony

10. červenec 2017 - Rubrika: Marketing

Zapomeňte na cílovku. Sestavte si personyJeště donedávna markeťákům stačilo pracovat s obyčejnou cílovkou. Vymezili si pohlaví, věk, odhadovaný příjem, pár volnočasových aktivit a byl klid. Přitom sestavení person patří mezi základní metody, jak správně nastavit marketingovou strategii. V současném světě, kdy na nás dýchá reklama v podstatě z každého kroku, vám pouhá cílovka k účinným prodejně obchodním textům nepomůže. Číst dále...


Strana 5 z 5
«« « 1 2 3 4 5