Petr Pouchlý: Svému produktu musíte rozumět
Michaela Fikrlová, 22. listopadu 2019Přečíst článek
Marketing
Co (ne)funguje při hledání nových zaměstnanců?
1. červen 2018 - Rubrika: MarketingV ČR je momentálně relativně nízká nezaměstnanost. Firmy neustále potřebují nové zaměstnance, a tak hledají nové způsoby, jak je získat. Třeba pomocí online marketingu. Na co se ale zaměřují méně, je to, čím je získat. Všechny náborové kampaně pak bohužel vypadají téměř stejně. A lidi se nehlásí. Co by měly firmy novým zaměstnancům nabídnout, aby to začalo fungovat? Číst dále...
Jak vysvětlit rodičům, co je to copywriting
18. květen 2018 - Rubrika: MarketingJako copywriter jsem se často dostával do situací, kdy mé okolí chtělo vědět, čím se vlastně živím. Dřív jsem na to šel dost složitě, ale postupně jsem dospěl k tomu, že je to velmi jednoduché. Na Facebooku jsem si před pár dny všiml, že podobnou situaci zažívá i mnoho dalších copywriterů. A většina z nich na to šlo stejně složitě jako kdysi já. Číst dále...
Novinky z Facebooku: Měli byste se tedy bát o své údaje?
27. duben 2018 - Rubrika: MarketingFacebook je v posledních (tý)dnech hodně diskutovaným tématem nejen v kruhu online marketérů. Skandál spojený se získáním dat více než 87 milionů uživatelů, které využila Cambridge Analytica ve svých kampaních, upozornil na otázku bezpečnosti našich dat na internetu. Ruku v ruce s vyšetřováním s tím spojeným Facebook zavádí nejednu změnu. Některé jsou „náhlé”, o jiných již hovořil v minulosti. Číst dále...
Hoax měsíce: Co doopravdy zjistíte, když do komentáře napíšete BFF?
12. duben 2018 - Rubrika: MarketingFacebook v posledních týdnech nezažívá zrovna dvakrát příjemné dny. Kauza, z které vyplynulo, že do té doby neznámá Cambridge Analytica zneužila informace o cca 87 milionech uživatelských účtů na Facebooku, s sebou samozřejmě přinesla i vlnu paniky. Facebookem se jako virus už několik dní šíří zpráva, že Mark Zuckerberg vymyslel koncept, díky kterému zjistíte, zda byl váš účet napaden. Číst dále...
Jak sestavit marketingový plán
16. březen 2018 - Rubrika: MarketingJedním z řešení, které jako firma poskytujeme, je tvorba marketingové strategie (či obsahové, komunikační nebo třeba náborové). Následná realizace takové strategie se však neobejde bez plánu. Jasně definovanou strategii překlopíme do přehledného plánu (ideálně na celý rok). A právě to je jedna z našich přidaných hodnot. Co by takový marketingový plán měl obsahovat a jak se dopracovat k jeho vytvoření? Číst dále...
Jak poznat kvalitního copywritera
19. leden 2018 - Rubrika: MarketingFirmy si dnes už dobře uvědomují, že texty (ať už na webu, v newsletteru, na blozích, sociálních sítích nebo na letácích) jsou velmi silným nástrojem, který dokáže zahýbat s firemními zisky. Najít však kvalitního copywritera může být obtížnější, než se zprvu zdá. Testimonials a reference umí vytvořit kdekdo, takže se podle nich úplně řídit nemůžete. Ukážu vám pár tipů, jak poznáte kvalitního copywritera nebo jak alespoň při výběru vyfiltrujete ty špatné. Číst dále...