Jak měřit marketingové aktivity
 20. listopad 2017  Lukáš Pechmann  Marketing

Jak měřit marketingové aktivity

Předchozím článkem jsme odstartovali sérii, jejímž společným tématem je vyhodnocení marketingových aktivit. V předchozím článku jsme si udělali přehled obchodních cílů, které je možné nejen v kampaních sledovat. Ale kde vlastně všechna ta čísla zjistíte? Nejdříve se zaměříme na cíle úrovně action (např. objednávky), potom se podíváme na cíle awareness (zobrazení aktivit) a appreciation (interakce v kampaních). Číst dále...



Co sledovat a na co se zaměřit při vyhodnocení marketingových kampaní
 10. listopad 2017  Lukáš Pechmann  SEO a PPC

Co sledovat a na co se zaměřit při vyhodnocení marketingových kampaní

Možná jste si s touto otázkou lámali hlavu i vy. Rád bych vám tímto způsobem pomohl utřídit si myšlenky a ujasnit si, co vše je možné v marketingových kampaních sledovat a vyhodnocovat. A zejména co z toho pro vás bude důležité. Číst dále...



3 tipy, jak napsat e-mail v angličtině a neztrapnit se
 31. říjen 2017  Dominika Pašková  Obsahová strategie

3 tipy, jak napsat e-mail v angličtině a neztrapnit se

V dnešní době nejsou cizojazyčné e-maily výjimkou. Do některých českých firem nechodí již téměř žádné jiné, což ovšem ne vždy znamená, že jsme schopni na ně adekvátně a správně odpovídat. Účelem tohoto článku je pomoci vám být si jisti v kramflecích a neztrapnit se anglickou odpovědí na e-mail. Zaměříme se na oslovení, volbu správného jazyka a také loučení. Číst dále...



Návod: 8 tipů pro webové vstupní stránky, které zaručeně zvýší počet objednávek
 27. říjen 2017  Daniel Klečka  Webdesign

Návod: 8 tipů pro webové vstupní stránky, které zaručeně zvýší počet objednávek

Vstupní stránky neboli landing pages na webu slouží především k získání zákazníka. Jejich cílem je, aby si objednal daný produkt nebo službu, zaregistroval se pro odběr newsletterů nebo například stáhl a nainstaloval aplikaci do svého smartphonu. Sebelepší produkt či služba nemusí však v případě nevyhovující vstupní stránky zákazníka přesvědčit. Přináším vám 8 tipů, kterým ho přesvědčit můžete (a to i se špatným produktem). Číst dále...



Začněte používat Facebook jako strategický marketingový kanál
 20. říjen 2017  Nela Drunecká  Budování značky

Začněte používat Facebook jako strategický marketingový kanál

Existuje takové jedno přísloví: Co nestojí za lajk, na Facebook nepatří. To jednoduše říká, že pokud váš příspěvek nestojí fanouškovi za interakci, nemá na sociálních sítích co dělat. Jak ale poznat ten, který za to stojí? Číst dále...



Free online nástroje, které vám usnadní marketingový život
 13. říjen 2017  Daniel Klečka  Marketing

Free online nástroje, které vám usnadní marketingový život

Přináším vám přehled free online nástrojů, které se mi při práci v online marketingu osvědčily tak, že mi usnadňují můj marketingový život. Největší výhodou těchto nástrojů je, že jsou alespoň do nějaké míry k užívání zdarma. Nezatíží tak váš firemní ani osobní rozpočet a zároveň díky nim ušetříte (nebo dokonce vyděláte) nějaké peníze. Taky pro drtivou většinu z nich existuje aplikace pro smartphony. Nástroje jsem rozdělil podle oblastí či činností, pro které je u nás ve firmě využíváme. Číst dále...



GDPR: Již včera bylo pozdě aneb Co je to za novoty
 6. říjen 2017  JUDr. Lenka Veberová  Podnikání

GDPR: Již včera bylo pozdě aneb Co je to za novoty

Nařízení GDPR (General Data Protection Regulation) vstoupí v účinnost dne 25. 5 .2018 a je vnímáno jako revoluční předpis, jenž zavádí povinnosti ohledně postupu a způsobu zpracování osobních údajů. Toto vnímání však není přesné. V české legislativě totiž existuje platný zákon č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, který upravuje povinnosti při zpracování osobních údajů. GDPR tyto povinnosti zpřesňuje, zavádí některé nové instituty a práva a zpřísňuje postihy plynoucí z jejich porušení. Číst dále...



E-maily, cookies, remarketing: Jak vyřešit GDPR na webových stránkách?
 4. říjen 2017  Jan Potůček  Podnikání

E-maily, cookies, remarketing: Jak vyřešit GDPR na webových stránkách?

/AKTUALIZOVÁNO 24.5.2018/ 4 písmena, která poslední půlrok nedávala mnohým podnikatelům spát a díky poměrně masivní mediální kampani asi hodně lidem lezla (a stále leze) krkem. Obecné nařízení o ochraně osobních údajů vstoupí v platnost už tento pátek 25. května 2018. A jde o obsáhlé téma. Pokud do něj chcete proniknout do hloubky, vyžádá si nemalé časové rezervy na studium. Nasbírání znalostí a pochopení procesů bez předchozích zkušeností je často dost náročné. Snažil jsem se proto sepsat maximálně věcný a jednoduchý návod, jak vyřešit GDPR na webových stránkách. Číst dále...



Co přinesl plzeňský Design Thinking Festival 2017
 29. září 2017  Nela Drunecká  Marketing

Co přinesl plzeňský Design Thinking Festival 2017

Do plzeňského DEPO2015 se v úterý sjeli designéři, inovátoři, markeťáci a průkopníci nových myšlenek, aby se společně inspirovali na druhém ročníku Design Thinking Festivalu. Číst dále...



5 tipů, jak na skvělý newsletter
 22. září 2017  Nela Drunecká  Obsahová strategie

5 tipů, jak na skvělý newsletter

E-mail marketing je stále hodně vnímán jako prodejní kanál. Nepatří sem ale jen výzva ke koupi, poděkování za objednávku nebo seznam nových produktů. Newsletter je také výborný kanál pro budování vztahu se zákazníky a šíření dobrého jména vaší značky. Jak si tedy poradit s jeho obsahem? Číst dále...



STDC framework jako základ pro úspěšné fungování marketingu
 15. září 2017  Daniel Klečka  Marketing

STDC framework jako základ pro úspěšné fungování marketingu

Pro mnohé možná nic nového pod sluncem, ale přesto se někdo z vás nemusel ještě s frameworkem STDC setkat. Co je to STDC, v čem se liší od tradičního marketingového přístupu, proč a jak je možné jej využít pro úspěšné fungování marketingu ve vašem byznysu? Číst dále...



Infografika: Jak tvořit úspěšná videa pro obsahový marketing
 8. září 2017  Daniel Klečka  Obsahová strategie

Infografika: Jak tvořit úspěšná videa pro obsahový marketing

Videa se stávají čím dál tím více mocnějším nástrojem v obsahovém marketingu. Například společnost Cisco předpokládá, že do roku 2020 bude 75 % veškeré mobilní komunikace probíhat právě prostřednictvím videa. Je to konec fotografií a obrázků? To nevíme. Pojďme si ale ukázat, co by mělo video obsahovat, aby bylo úspěšné. Číst dále...



Jak na platby a daně za reklamu na Facebooku a v Adwords
 1. září 2017  Ing. Jana Andreovská  Podnikání

Jak na platby a daně za reklamu na Facebooku a v Adwords

Využíváte inzerci od Facebooku nebo Google Adwords? Nebo jiné zahraniční služby jako například Wix, MailChimp či Mailerlite? Pak je důležité vědět, jaké vám při využití těchto služeb plynou daňové povinnosti vůči ČR. Pojďme si to uvést na konkrétních příkladech. Číst dále...



Infografika: Co nevynechat při tvorbě person
 25. srpen 2017  Nela Drunecká  Marketing

Infografika: Co nevynechat při tvorbě person

Kdo jsou persony a jak je správně tvořit jsme si řekli v našem předchozím článku. Pojďme si teď ujasnit, na co při jejich přípravě rozhodně nezapomenout. Číst dále...



Marketingový workshop: 7 přínosů pro tvorbu marketingové strategie
 18. srpen 2017  Jan Potůček  Marketing

Marketingový workshop: 7 přínosů pro tvorbu marketingové strategie

Můžete nám poslat písemně zadání k projektu, my nastavíme kampaně a nějak to dáme dohromady. Mnohem efektivnější ale bude nastartovat spolupráci marketingovým workshopem. Ten se vám zprvu může stát zbytečný a možná i nákladný. Pokud ale chcete marketingové aktivity řídit strategicky, bude workshop nezbytnou podmínkou úspěšné spolupráce. Číst dále...



Infografika: Jak vytvořit základ pro úspěšný web?
 11. srpen 2017  Daniel Klečka  Webdesign

Infografika: Jak vytvořit základ pro úspěšný web?

Na internetu je stále více nabídek hotových webových řešení. Ty mohou pomoci například v situacích, kdy potřebujete mikrostránku pro jednorázovou kampaň. Webové stránky je ale třeba stejně jako kterékoliv jiné reklamní sdělení cílit přímo na vaše zákazníky. Připadá tedy v úvahu vypracování webu na míru vašim potřebám, respektive potřebám vašich zákazníků. A na tom má svůj podíl UX designer. Podívejte se na naši infografiku, jak UX designer pracuje. Číst dále...



Recenze knihy: Ukaž, co děláš!
 4. srpen 2017  Nela Drunecká  Budování značky

Recenze knihy: Ukaž, co děláš!

Kniha Ukaž, co děláš! je další literární hit od amerického spisovatele Austina Kleona. Svou cestu literárního úspěchu nastartoval knihou Kraď jako umělec, která se velmi rychle stala bestsellerem. Ukaž, co děláš! svou jednoduchostí a úderností svého předchůdce rychle dohnala. Číst dále...



Kde se vyskytují vaši zákazníci? Napoví vám mapa touchpointů
 28. červenec 2017  Nela Drunecká  Marketing

Kde se vyskytují vaši zákazníci? Napoví vám mapa touchpointů

Chcete vybudovat silnou a účinnou marketingovou strategii? Pak potřebujete pevné základy. A jedním z nich je malý průzkum toho, kde se v online a offline světě vyskytují vaši zákazníci. Na základě toho vytvoříte mapu touchpointů. O co přesně jde a v čem vám to může pomoci, se dozvíte v našem článku. Číst dále...



 13. červenec 2017  Daniel Klečka  Odběr článků

Chcete mít náš obsah na dosah?? Číst dále...



Zapomeňte na cílovku. Sestavte si persony
 10. červenec 2017  Nela Drunecká  Marketing

Zapomeňte na cílovku. Sestavte si persony

Ještě donedávna markeťákům stačilo pracovat s obyčejnou cílovkou. Vymezili si pohlaví, věk, odhadovaný příjem, pár volnočasových aktivit a byl klid. Přitom sestavení person patří mezi základní metody, jak správně nastavit marketingovou strategii. V současném světě, kdy na nás dýchá reklama v podstatě z každého kroku, vám pouhá cílovka k účinným prodejně obchodním textům nepomůže. Číst dále...



Strana 3 z 4
«« « 1 2 3 4 » »»

Naše služby

Tvorba webových stránek - tvoříme rychlé a efektivní firemní weby, které přinášejí výsledky. Plánujete nový web? Ozvěte se nám s předstihem!